Uleiurile esentiale si impactul lor asupra afacerilor

AromaLand septembrie 16, 2022 Niciun comentariu
Uleiurile esentiale și impactul lor asupra brandurilor si afacerilor
U

Uleiurile esentiale au început să facă parte din viața noastră de zi cu zi, bucurându-se de un succes într-o continuă creștere mai ales în ultimii ani.

Acest lucru se datorează în principal creșterii tendinței de folosire a unor produse de origine naturală, prietenoase cu mediul înconjurător și care aduc o multitudine de beneficii asupra sănătății.

Precum utilizarea aromelor are un impact în viața noastră, îmbunătățindu-ne modul de gândire sau inducând diferite stări de spirit…

În aceeași măsură utilizarea aromelor în afaceri contribuie la influențarea deciziilor clienților și nu numai.

Uleiurile esentiale cresc productivitatea și vânzările

Cu o utilizare corectă, aromele pot reprezenta un aspect de nelipsit din strategia ta de marketing.

Pe lângă faptul că îmbunătățesc experiența generală a clienților, vor crește vânzările încurajându-i să petreacă mai mult timp la cumpărături și îi va face să revină pentru acea experiență plăcută.

Dacă n-ai luat în calcul, acum este momentul…

Cel mai probabil până acum nu te-ai gândit la arome ca fiind un instrument de marketing care transmite niște mesaje subtile.

Cu toate acestea mirosul are un rol important în modul în care creierul funcționează, iar prin interacțiunea cu sistemul limbic (unde stocăm amintiri și emoții pe termen lung), uleiurile esentiale au o influență puternică.

Impact crescut asupra brandului

Utilizarea uleiurilor esențiale și a unor combinații de mirosuri, pot declanșa amintiri care să îmbunătățească percepția clienților asupra brandului.

Aceștia pot asocia un miros distinctiv al brandului care pe viitor să-l coreleze ca o experiență pozitivă.

Clienții nu numai că vor observa aroma minunată din magazin, dar vor simți și beneficiile: De la ameliorarea unor dureri până la reducerea stresului, uleiurile esențiale au beneficii uimitoare pentru minte și corp.

Mirosul este mai important decât credem…

Simțul olfactiv joacă un rol important în creier atunci când vine vorba de stres, de starea de spirit și chiar de capacitatea unei persoane de a-și îndeplini sarcinile.

Bineînțeles succesul unei afaceri depinde și de alți factori, dar un mediu care favorizează o stare de bine, prietenoasă și oferă per ansamblu un sentiment pozitiv, este un pas important în atragerea clienților și păstrarea acestora.

 

Așadar utilizarea aromelor este o tactică pe care o recomandăm oricărei afaceri deoarece aduce rezultate imediate și ușurează procesul vânzării într-un mod subtil. Garantat, clienții vor avea o impresie plăcută și își vor dori să revină pentru a face alte cumpărături.

Te-ar mai interesa să citești și:

Ce este scent marketing-ul si cum te poate ajuta sa-ti cresti afacerea 

Uleiurile esentiale | Ce sunt si ce pot face pentru tine

Utilizarea aromaterapiei la locul de munca | Beneficii | Recomandari

AromaLand

Web Site

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *