Anul 2020 a fost un an plin de schimbări, atât în viețile noastre, dar și în activitatea noastră. A fost o perioadă în care am fost nevoiți să ne adaptăm la noua realitate și în care a trebuit să ne reinventăm.
Așadar, am ajuns la concluzia că refacerea, armonia și reinventarea sunt principalele chei care duc la o viață mai bună, mai ales după o perioadă pandemică.
În acest context, am dezvoltat o nouă imagine a produselor Aroma Land. Prin acest redesign ne dorim să aducem în casa ta cele mai actuale trenduri în materie de parfumuri și culori. Mai multe detalii am scris în acest articol.
Noul design include valorile Aroma Land „echilibru-armonizare” și „evoluție-reinventare”. Toate aceste lucruri fiind inspirate de frumusețea și linistea naturii.
Deviza noastră, „The touch of nature” (T.N. „Atingerea naturii”), ne-a inspirat să asociem culorile calde cu armonia și echilibrul, iar trecerile line între nuanțe cu evoluția și reinventarea.
Astfel, după cum vei vedea, fiecare aromă are o combinație de culori specifică cu trăirea și senzația pe care ți-o lasă. De exemplu, produsele cu aromele florale, vor avea un aspect compus din mai multe degradeuri de culori deschise care să reprezinte frumusețea diversitatea cromatică a florilor.
Te invit astfel să ne vizitezi magazinul și să descoperi noul design Aroma Land.
Ce părere ai? Lasă-ne mai jos un comentariu. 😀
Te-ar mai interesa să citești și…
Trendul anului 2021 in aromaterapie
Cum să fii productiv când lucrezi de acasă în 5 pași
Ce este scent marketing-ul si cum te poate ajuta sa-ti cresti afacerea